سومین جلسه گروه کاری سلامت و امنیت غذایی با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و مسئولان استانی در سالن اجتماعات مرکز خدمات جامع سلامت حر دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، مسئول دبیرخانه گروه کاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: پی گیری مصوبات قبلی، دستور کارها و ارائه مصوبات جدید از اهداف برگزاری این جلسه به شمار می رود.

مهندس محمود بهنیا افزود: ارائه مطالب آموزشی مورد نیاز در سطح استان با استفاده از ظرفیت های استان و هماهنگی دانشگاه طبق درخواست معاونت بهداشتی در ابتدای شیوع بیماری، هماهنگی لازم به منظور استفاده از ظرفیت شهرداری ها و در اختیار گذاشتن تلویزیون های شهری، بیلبوردها و استندهای شهری برای ارائه و نمایش مطالب آموزشی بهداشت و سلامت با تاکید بر بیماری کووید 19 توسط دفتر امور شهری استانداری به تایید مرکز بهداشت از مصوبات این جلسه است.

وی اظهار داشت : در این جلسه پیرو مصوبات جلسه قبل مقرر شد، صدا و سیما به طور مستمر در خصوص تشکیل و راه اندازی شورای سیاست گزاری سلامت از ظرفیت مطلوب این شورا به منظور آموزش عمومی بهداشت در سطح استان استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی برگزاری جلسه تخصصی با حضور نمایندگان ادرات توسط دبیرخانه گروه کاری به مدت یک هفته در خصوص حل مشکل استفاده از پساب تصفیه خانه اسفراین و ... از دیگر مصوبات این جلسه به شمار می رود.