همکاری کمیته امداد در نورآوران سلامت

178 ١٠:٤٧ ق.ظ

کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی در برنامه های  بنیاد خیریه نورآوران سلامت با دانشگاه علوم پزشکی همکاری و مشارکت خواهد کرد.

معاون اجتماعی دانشگاه با اعلام این خبر گفت: تاکید و اولویت قراردادن سلامت بخصوص در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم همواره مورد تاکید متولیان بوده است .

دکتر محسن شهریاری افزود: به همین منظور و با همکاری و هماهنگی به عمل آمده با خیرین نورآورن سلامت و کمیته امداد بنا شده است تا در آینده ای نزدیک این خیریه به منطقه صفی آباد اسفراین خدمات رایگان ارائه دهد.

شهریاری از ارائه خدمات ویزیت ، دندان پزشکی، چشم پزشکی ، توزیع بسته های حمایتی بهداشتی رایگان در بین افراد نیازمند در این اردوی جهادی خبر داد .

وی یادآور شد: نورآوران متعهد شدند که تمامی افراد تحت پوشش کمیته امداد در منطقه صفی آباد را با هماهنگی با این نهاد، خارج از برنامه های بنیاد تحت پوشش درمانی چشم پزشکی و دندان پزشکی قرار دهند .

شهریاری خاطرنشان کرد: مقرر شد تا کمیته امداد برای رفع مشکل تهیه دندان مصنوعی برای مددجویان با هماهنگی با معاونت اجتماعی دانشگاه همکاری و مشارکت داشته باشد.

وی همچنین از تمامی خیرین و متولیان درخواست کرد تا با مشارکت و تعامل در این نوع طرح های عام المنفعه در راستای همگانی و اجتماعی شدن سلامت و توزیع عادلانه خدمات در بین تمامی اقشار گام بردارند .

 

 

 


از مجموع 1 رأی