دکتر علی حق بین با حضور در معاونت اجتماعی دانشگاه از همکاران تدوین کننده نخستین سند سلامت استان خراسان شمالی با اهدای لوح، تقدیر کرد.

دکتر حق بین در این مراسم با اشاره به ارزش یابی صورت گرفته توسط وزارت بهداشت گفت: در این ارزش یابی سند سلامت استان توانسته است به امتیاز 95 از مجموع یکصد امتیاز دست پیدا کند.

وی با ارزشمند خواندن فعالیت های صورت گرفته در تدوین این سند یادآور شد: مدیریت فعالیت های انجام پذیرفته در این طرح بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

دکتر حق بین اظهار داشت: بزرگترین سرمایه دانشگاه حضور نیروهای ارزشمند و پرتوانی است که بدون توجه به مصایب و کاستی ها، پر قدرت و با انگیزه به مسیر خود ادامه می دهند.

دکتر حمید توکلی قوچانی مجری تدوین سند سلامت استان در این دیدار ضمن ارائه گزارش فعالیت های یکساله انجام پذیرفته در تدوین سند یادآور شد: سند جامع سلامت استان با همكاري ١٣٠ نفر طی 45 جلسه و در مجموع با 3500 نفر ساعت کار تدوين شده است.

دكتر توكلي افزود: براي سند جامع سلامت اهداف و مداخلاتي طراحي شده است كه سازمان هاي مختلفي كه در آن نقش دارند مي توانند براي رسيدن به آن اهداف طرح هايي ارائه دهند.
وي تصريح كرد: طرح هاي ارائه شده در جهت رفع مشكلات بوده است و مقرر شد اين طرح در شوراي برنامه ريزي استان نيز مطرح شود.
وي همچنين از وجود دبيرخانه سند جامع سلامت استان و ٥ زير كميته تضمين سند خبر داد و اظهار داشت: دبيرخانه و زیر کمیته ها ارزشيابي و پايش اهداف و مداخلات را تا سال ١٤٠٠ بر عهده خواهند داشت .

متن لوح تقدیر اهدا شده بدین شرح است:

با اهدای سلام و احترام

ایزد منّان را شاکریم که به ما نعمت قدردانی و تقدیر از عزیزانی که همواره با عزمی راسخ در پرتوی از صداقت و تبلوری از مشارکت و بارقه هایی از مسئولیت پذیری با رویکرد آفریدن فرداهایی بهتر و برتر در عرصه های مختلف  تلاش می کنند را ارزانی فرمود . درود خداوند بر شما که همواره ، تخصص ، تعهد ،محبت و اخلاص را با تلاش بی نظیر خود به تصویر می کشید .

به پاس  تلاش بی شائبه و  خدمات ارزنده جنابعالی در تدوین "نخستین سند جامع سلامت استان خراسان شمالی" که اندیشمندانه و سخاوتمندانه همت نموده اید، ضمن درود و سپاس، این لوح تقدیر به شما تقدیم می گردد. امید است با یاری خداوند متعال و عنایت حضرت ولی عصر (عج) همواره در ارائه خدمات ارزنده به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیروز و بهروز باشید.

 

دکتر علی حق بین

رییس دانشگاه