خیرین سلامت با قدم های بسیار بزرگی که برداشته اند می توانند در ریشه دار کردن و پایدار شدن سلامت در جامعه نقش مهمی ایفا کنند.

به گزارش " وب دا " معاون اجتماعی دانشگاه در نشست هیات امنای مجمع خیرین سلامت استان با بیان این مطلب گفت : بعد از انقلاب اسلامی خیرین بزرگ ترین جایگاه حمایتی و خدمت رسانی را در جامعه داشته اند و خدمات شایسته ای را ارائه نموده اند .

دکتر " محسن شهریاری " با بیان اینکه اولین قدم در کار خیر اطمینان از سلامت آن است، افزود : مجمع خیرین سلامت استان از ابتدای شکل گیری با همکاری استانداری و با استفاده از پتانسیل های دانشگاهی توانسته قدم های ارزشمندی بردارد و حدود ۵۰ پروژه با کمک خیرین سلامت در استان اجرایی شده است .

وی در ادامه یادآور شد: پیش از آن نیز معاونت بهداشتی دانشگاه سالیان متمادی سکان هدایت را برای ساماندهی پروژه های مختلف خیرین به عهده داشت و خدمات صادقانه ای ارائه کرده است .

وی همچنین یادآور شد : کارهای بسیاری که توسط خیرین در استان انجام شده نشان از اجتماعی شدن سلامت و حضور مردم و کمک مردم در راه سلامت دارد .

دکتر "شهریاری" با تاکید بر ضرورت معرفی خدمات خیرین در جامعه افزود : کار خیر حقی است که خداوند برگردن ما نهاده و هیچ خیری نیز نیاز به تشویق ندارد اما وظیفه ماست تا با تشویق و معرفی خیرین و نام گذاری به نام خیرین باعث ترویج این فرهنگ شویم و افراد بیشتری را به این کار سوق دهیم.

این مسئول در پایان ابراز امیدواری کرد با کمک مسئولین و خیرین شاهد آن باشیم که بیمار به جز رنج بیماری درد دیگری ندارد .


از مجموع 1 رأی